Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να μας αποστείλετε το προϊόν στα γραφεία μας εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα στείλαμε. Προϊόντα στα οποία θα υπάρχουν σημάδια εγκατάστασης, βγαλμένα αυτοκόλλητα, κόλλες, γρατσουνιές και γενικά θα μαρτυρούν πώς έχει γίνει χρήση του ανταλλακτικού, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή .
H χρέωση της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης αγοράς.
Συνήθως χρειαζόμαστε 1-3 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή των χρημάτων σε εσάς.
Ελλαττωματικά ανταλλακτικά και εγγυήσεις:
Οθόνες: Το ανταλλακτικό (Οεμ/Συμβατό/Original) ΠΡΕΠΕΙ να δοκιμαστεί πριν την οριστική τοποθέτηση, χωρίς να αφαιρεθούν οι προστατευτικές ζελατίνες και χωρίς να κοπούν ή να τσακιστούν οι καλωδιοταινίες του.
Συνιστάται η τοποθέτηση τους από εξειδικευμένο τεχνικό. Την εγγύηση του προϊόντος μετά την τοποθέτηση στη συσκευή την αναλαμβάνει ο επαγγελματίας που έκανε το service, είτε ο πελάτης στην περίπτωση που αναλάβετε εσείς την τοποθέτηση.
Η εταιρεία Phoneparts δεν αναλαμβάνει καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στο ανταλλακτικό ή την συσκευή σας, καθώς αναλαμβάνετε με δικό σας ρίσκο την αντικατάσταση ή τοποθέτηση του ανταλλακτικού.
Η εγγύηση του ανταλλακτικού από το κατάστημά μας παύει με την κόλλησή του.
Παρόλο, που κάνουμε μεγάλη έρευνα αγοράς για την εξασφάλιση ποιοτικών ανταλλακτικών η αστοχία υλικού είναι πολύ πιθανό να συμβεί. Σε περίπτωση που κάποιο ανταλλακτικό είναι ελλαττωματικό, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί.